Julemys i juletider

Åh, vad jag längtar till imorgon.
Imorgon blir det julemys! Vi ska först tvätta (suck) och sedan ska vi åka in till Clas Ohlson (dom har billiga julprylar) o köpa lite adventstakar och sådant o sen hem till mys o julbak:)
Vi ska köpa med oss lite glögg osså! Åh va ja längtar:D
Jag ÄLSKAR julen!


Mår lite bättre idag, har tillochmed fått på mig kläder och gått till affären o handlat.
Ett stort framsteg i alla fall!

Sökte en hel del massa jobb igår och jag hoppas på utdelning någon gång:)
Men jag söker och jag söker i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Jag är stolt över dig, tjejen! :)

Kul med julpyssel - längtar såååå till julen!! :D

2009-11-24 @ 09:42:49
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0