Implanon

Idag har jag gjort det! Guud, jag va så nervös!
Jag kom till barnmorskan vid kvart i ett.
Ett hade jag tid.
Barnmorskan kom o hämtade mig och nu var det dags.
Fick lokalbedövning och sedan var det dags för STAVEN!


Jag kände allting kan ja säga:S Lokalbedövningen och sticket till "stavnålen"
Men det var allt:) Eller ja, de va ju inte behagligt men nu är det gjort i alla fall!


Ursäkta att ja ser ut som en apa!:P
Wie! Ska bli så gött o slippa p-piller i 3 (förhoppningsvis) år!
Idag börja vi även en ny kurs LAU170 Kunskapens villkor och hållbar utveckling.
Just introduktionsdagen var riktig tråkig men vi får hoppas på bättre tider!
Såg en riktig mumma lärare som vi tyvärr inte fick:(

Nu ska jag läsa "Luftslottet som sprängdes"

Kommentarer
Postat av: Louise

Antar att du läst de första Stieg Larsson- böckerna också? Har jämt börjar lite på Män som hatar kvinnor men tycker att den är lite seg i starten, är den så bra som jag hoppas att blir längre fram? :D

2009-11-06 @ 23:48:08
URL: http://louisenystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0