Gårdagens

Igår var en intressant kväll!
Haha! Tyvärr sluta den ganska tidigt, men inte för mig för en gångs skull:P
Hehe!
Madde o Erik kom hit vid 19. O vi började sminka oss på en gång.
Sen åkte vi till Pär o började förfesta, fick träffa trevligt folk:)
Sen tog vi bussen in till Stora Torget och den bussresan var väldigt jobbigt för min Fredrik.
Det första han gjorde när vi kom ut ur bussen satte han sig i busskuren o spydde!
Stackarn:(
Sen kom polisen o höll på o plocka in honom, men ja satte honom i en taxi o åkte hem o ja skämdes så mkt att ja gav 100 spänn i dricks, så nu är ja fatti igen:(
Men så kan det vara!
Fredrik somnade innan ett kanske?
Tyvärr tog jag inga bilder under kvällen:(
Idag hade vi även skitkul vi fyra:D Vi käka pizza o prata en massa!
Så himla kul! Älskar Madde o Erik o när man träffar dom känner man hur mkt man saknar dom:(
FLYTT TILL GÖTEBORG:D
åh!! Kanske är det dags nu? Vi är redo för det och jag vill inget annat!!
Vi får se till veckan om det blir något!!!

Kommentarer
Postat av: Louise

dags för vad? JAG ÄR NYFIKEN:D

2009-11-15 @ 22:46:47
Postat av: Mimmie

nu blir jag nyfiken?! :D

2009-11-16 @ 07:58:54
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja det var verkligen skit kul o träffa er. Behövde dä :D

Älskar o Saknar er jätte mkt<3

Ja, hoppas det blir så ;D

2009-11-17 @ 13:30:31
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0