Every Time I Die I Come To Hell

Hallå!
Igår så gjorde jag o babe egen pizza (juligt värre va?;)) som vi åt framför "Troja" som gick på trean!


På min pizza va de: Tomatsås, lök, purjolök, mozzarellaost, riven ost och ÄGG:D
Mmm... Min favoritpizza!
Älskar ägg på pizza, visst det låter skitkonstigt men oj så gött!

Tränade förut framför teven med en sån där fjantig träningsDVD, som man ser helt knäpp ut på! Haha, men oj så effektivt!
Mina ben darrar som spaghetti! bettyspaghetti

Lyssnar just nu på Marilyn Manson o Carro o ja diskuterade det sist hon var här: Han är snygg!
På något konsigt "upfuckat" sätt så är han snygg!



Hehe, bra musik gör han med!
Gillart!;)
Saknar dig Carro Barro men snart så kommer du hit;)
Den 12 December ska vi på: Dead By April, Every Time I Die, Killswitch Engage o Inflames i Scandinavium:)

See yah!

Kommentarer
Postat av: Carro

visst är han snygg alltid, på ett konstigt sätt:)



Ja, nu är det inte långt kvar tills jag kommer. Saknar dig bruden!:D

och vilken helg det kommer bli! In flames & killswitch, ska bli så jäkla kul! :D

2009-11-30 @ 16:44:12
URL: http://justmemf.blogg.se/
Postat av: Emelie

På min 25års dag =) synd jag har theo annars hade jag hakat på.. blir en tråkig 25års dag :(

2009-12-01 @ 14:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0