CSN bajs!

Snart ska jag iväg o Fredrik o jag ska skriva på kontrakt på vår nya lägenhet idag! Kul!

Sover som skit gör jag!
Igår somna jag inte förrän 07. Vaknade 09:30.
Inatt somnade jag runt 00, vaknade 04 när Babe gick till jobbet.
Sammanlagt 6½timmes sömn, jag som vanligtvis brukar sova 12timmar per natt! :(
Fick inte mitt studiebidrag idag heller! Faen va arg jag blir! Varför inte? BAJS!
Idag har Fredrik o ja vart tillsammans i 19månader (1år o 7mån) Tiden den går och den går!
Inget märkvärdigt med det kanske men jag har inge mer vettigt o skriva:P

------>Privata bloggen<------

//Mia

Kommentarer
Postat av: Madde

Gu va kul med en ny lya!!! :D

2009-11-25 @ 13:52:58
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0