Okej-bättre nu

Igår gick det mycket bättre på jobbet.
Otroligt skönt eftersom ångesten var enorm innan jobbet. Tårar tårar och ännu fler tårar.
Riktigt jobbigt men sen på bussen träffa jag en tjej som också jobbar på paketeringen som verkar trevlig:)
Hon och jag pratade på bussen och så, så de känns bättre när man lär känna lite folk och så.
Men jag har alltid "första-dagen-på-jobbet" ångest! Fy:S
Jag gråter och mår dåligt men idag är det bättre:)
Som tur är:)

Fick skjuts hem idag av den där killen så jag kommer hem 04:45 om dagarna! GÖTT:D Om jag skulle ta bussen så skulle jag komma hem 05:30 ungefär! Stor stor skillnad faktiskt:)

Någon vänlig själ har fyllt på min mobil med 100kr!:D Vem?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mimmie

åh va skönt för dig gumman:) kul att höra <3 jag har allt tänk på dig ska du veta <3

2009-05-27 @ 20:06:14
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/
Postat av: Louise

haha är du också en sån där som alltid gråter i början på ett nytt jobb? :D Jag tror aldrig att jag ska klara av det, och vid minsta lilla bakslag så går jag ifrån och låser in mej på toa o tjuter, hahha! :P ...men när jag kommit in i rutinerna lite mer o känner sig mer hemma med det nya folket så brukar det bli skitkul istället ett tag :)

2009-06-03 @ 13:40:22
URL: http://louisenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0