Jäkla skitdag

Skit dag. Skitdag i grund och botten.
Timmarna innan träningen spenderades i sängen gråtandes.
Jag tänkte att träningen kommer göra mig gott. Jag kommer må bättre efter träningen.
Men tji fick jag. Träningen gick inte alls bra. Kände mig inte alls motiverad så det blev bara 30minuter på löpbandet och sedan ca 60min styrka. Inte alls mycket.
Men jag är ganska stolt över att jag kom iväg i alla fall.

Träningen har i alla fall gett resultat.
Jag har inte gått ner något i vikt men mina mått har minskat!:D
4cm har försvunnit på låren, 3-4cm har försvunnit från midjan och 3cm från höft o röv:D
De måste ju betyda att de har jag har blivit av med onödigt fett och fått muskler i stället:D Wie:D

Men det är fortfarande ingen bra dag. Ursch va tråkigt. Jag vill bara gå o lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad är det då som hänt vännen?

Fy faan va avundsjuk jag är på dej som sökt till dietistutb, det är ju precis det jag vill bli!!!

Imorgon kommer en liten del upp på bloggen om kost och träning :) <3

2009-05-21 @ 21:57:55
URL: http://louisenystrom.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej kusin! Gud va duktig du är med din träning! Tänkt när du blir dietist sen då ska du få göra ett eget matschema till mig!! Hälsa fredrik! Kramiz

2009-05-22 @ 11:37:05
Postat av: Anonym

oj vad fort det har gått bort, ja tycker du tränar jätte långa pass, hur orkar man träna över en timme liksom? ja kör 5 minuter sen har ja tröttnat^^ haha

2009-05-22 @ 12:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0