Bubblit

De va meningen att jag skulle till gymmet idag men imorse (runt 4-5) vaknade jag och mådde FRUKTANSVÄRT illa.
Helt jävla hemsk  va de. Jag sprang mellan toan o sängen för jag trodde att jag skulle spy.
Magen bubblade hur mkt  som helst!
Men efter någon timme somnade jag om och sedan vaknade jag vid tolv och magen var fortfarande känslig men jag mådde inte illa som förut.
Fick i mig lite frukost, och sedan gick jag o lade mig igen. Fredrik åkte till jobbet och somnade nästan igen i sängen.
Varit ute med Buffy nu och jag mår lite bättre. Fått i mig en banan, få se om aptiten kommer tillbaka lite senare.
Blä, jag som ville gymma idag men det är nog bäst att jag vilar idag:)
Får gymma imorgon i stället:)

Jag vill också säga grattis til min underbare Görlie som är halvvägs mot körkortet nu!!!! Åh, hon gör mig  så stolt!!<3<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är gravid ?! :) nää, stackars lilla Görlie tycker inte om när du mår dåligt :( hoppas det inte blir någe värre :(

Åh, tack gumman<3<3

2009-05-11 @ 21:34:54
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0