Big Brother

Gud va läskigt! Mamma skicka till 118118 eller va de är o fråga vem jag var och då svara dom:
"Maria X Y Graaf är 19år och bor på Xgatan i Hisings Backa.
Hon är född den 22 Juli 1989.
Maria har halvlångt  ljust hår och blå ögon. Har varit ihop med Fredrik Dahlgren sedan våren 2008.
Sökt dietistutbildningen till hösten"
Faen!! Skitäckligt ju! Hur kan dom veta allt de där:O Jag fattar inte! Känns värsta scary att man kan få reda på så mkt om en person bara via att skicka ett sms!

Igår var jag på en föreställning "Lejonkungen" som Mysan  va med o dansade i:) Man blir så stolt! Hihi!

Idag har jag inga planer alls på vad som ska hända. Ingenting kanske?
Men om någon i Värmland är sugen på o hitta på ngt så ring mig:D
Vädret är i alla fall skitväder=/

Igår fick jag även mitt gymkort!!! Så på fredag kanske de blir att pröva gymmet? Vem vet?:)
Nej, de känns som ja inte har ngt värt att skriva mer:) Kanske skriver mer ikväll:)

Pusspuss


Mår fortfarande sådär=/

Kommentarer
Postat av: Madde

fy va läskigt att di visste så möe :O

Jag hade gärnat viljat leka med dig idag men jag har fullt upp med plugging, Jag måste :/



Gumman Jag älskar dig!! <3

2009-05-06 @ 15:26:53
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0