Babyboom

Igår gjorde jag ett besök hos Dessan och fick träffa på lilla söta Ozzylinn som var en kopia av sin mor!
Jag hade Buffy med mig och hon charmade ju folk som vanligt:) Hihi
Jag var väl där i några timmar och vi pratade lite och Dessan visade mig runt lite i deras fina hus!

Sedan på kvällen blev det lite mys här hemma med alla syskon o lax och potatis med en jättegod sås som jag gjorde!! (Pulversås) haha!:)
Sen efter det blev det väl inte så mkt mer gjort. Jag o Buffy följde med Tias ut när han åkte skateboard:P
Men idag kanske det bär iväg till Kröppa, hoppas nästan de för då betyder det att jag ska åka lastbil ner till göteborg imorgon och bättre kunde de ju inte bli!!:D
HOPPAS HOPPAS:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0