Kylig morgon

God morgon på er:)
Här i Göteborg är det fint med kallt:S  -3 BURR!
Älsklingen gick upp vid halv sju och åkte till jobbet klockan sju så då vaknade jag med såklart:) Så jag började dagen med en mysig frukost framför Nyhetsmorgon:)
Yoghurt med frukt och müsli, äggmacka med kaviar!:D

Lite yoghurt med frukt och müsli med en god äggmacka från Pågen;) hihi, och en té kopp såklart!:D
Tillsammans med lite:
Nyhetsmorgon

Jag ska kö en gör mysig förmiddag idag framför teven och levande ljus:) "Efter Tio" börjar ju ganska så snart och jag tycker ju de är ganska bra vettni! hihi:)

Vi åt aldrig några nyttiga hamburgare igår:( Ska äta det idag i stället:) Och sen ikväll ska vi äta med massa våfflor:D Det måste ni göra ni med;)

Har ni en mysig morgon?:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mimmie

mysigt det lät :) jag glömde stänga av min väckarklocka på mobilen i går, så min klocka ringde kvart över 6 i morse! och jag som är ledig idag :(

2009-03-25 @ 08:38:19
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/
Postat av: Fader

Va härligt god din frukost såg ut.

Blev hungrig ju...

Kramis

2009-03-25 @ 12:47:45
Postat av: Madeleine

Det lät mysigt du :)

Jo då den har börjat mysigt :) Men jag är så jäkla trött :(

2009-03-25 @ 14:02:10
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0