Gårdagen

Så alltså igår så drog Älsklingen och jag in till stan och där väntade vi in Sara o Daniel. O de va så himla underbart o stå ute i Brunnsparken i det underbara vädret med sin pojke<3 Helt underbart!
Sen kom Sara o Daniel och vi drog till en kina restaurang och käka buffe! Yum! Själv nöjde jag mig med en portion men min lille pojk han nöjde sig inte förrän han ätit TRE portioner! Herregud! Förstår inte vart det får plats, han är ju så liten:)
Sen en härlig promenad i vädret till bion, där vi hämtade ut biljetterna och sedan in på en 7eleven o köpte en Ben&Jerry glass (half baked) och godis! Sara och jag slukade i oss den där glassen som det va "no tomorrow"! :D Men de va ju så gött :$
Sen kolla vi på filmen "En shopoholics bekännelser".
Vad tyckte jag om filmen? Jo, dom hade ändrat mycket från boken och den var nog riktad till lite yngre. Den var okej men böckerna är garanterat bättre!
Sedan hem till oss där vi var trötta och prata en massa strunt:)
Jag somna ganska gött här sen!:) Men sen är det någon jävel som ringer från dolt nummer klockan sju på morgon!?! Klockan sju på en söndagsmöra! Va faen är det för en idiot!? Få se om det ringer igen!

Idag ska det bli fint väder enligt tv4vadret.se mellan 13-17 är det fint så då får man passa på att njuta! Jag vill gå upp på berget med smörgåsar och varm choklad i en termos! Gud va mysigt:)


Just nu myser jag med datorn framför "Nyhetsmorgon" medans min pojkvän sover så sött i sängen. Ska nog göra mig en té kopp här snart och om jag orkar klä på mig och gå ut med Buffy gumman:) Ska försöka vänta med att äta frukost tills Älsklingen vaknar. Tycker det är så mysigt att äta frukost tillsammmans:)

Vi hörs senare idag förhoppningsvis! Ha en fin söndasdag!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0