Fettvikt

Om en timme ska jag iväg o jobba igen:) Fast ändå lite blä:(
Igår gick etikettmaskinen sönder så en fick stå o märka de där jävla hamburgarbröna när de kom på bandet och då frågade de om jag ville jobba över en timme.
Ja de gick väl an.
Slutade 05:12 ungefär.
Bussen gick 05:35, de va kallt, jag var otroligt trött, och hungrig:(
Kom hem 06:15, åt frukost och sen stöp jag i säng och sov till och från till 16:30 GÖTT!
När jag vaknade så ställde jag mig på vågen, den visade minus 10kg. Jag visste ju att de inte stämde men de va roligt o se den där låga siffran!
- ÄLSKLING KOM I TITTA! skrek jag! Lycklig som få!
- Kolla det är ngt fel på vågen!
Jag gick av den och ställde mig på den igen. -10kg. Men gången efter de var de "rätt" igen. Inte alls lika kul:(
Fy jag har gått upp 1kg ungefär! Ångest, ångest!!
Vill bara till gymmet och springa av mig allt! Men på fredag eller lördag bär det iväg! Då ska fläsket brinna!!
(Ångesten är faktiskt ganska stor)

Imorgon kanske Frida och jag ska dra till slottskogen innan jobbet och kolla in djuren där! Faen va kul!:D
Nej nu måste jag laga mat.
Jag är inte ens hungrig, men jag kommer bli vrål hungrig på jobbet annars:(
Inte konstigt att jag går upp i vikt:(

(Sånna här packar jag  varje dag, fast mest de ljusa.
Jag packar: korvbröd, ljusa och grova. Hamburgarbröd, ljusa och grova)

Ha de fint:)
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: therese

kolla min blogg :D

2009-06-04 @ 11:30:49
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/
Postat av: therese

mössan e liksom... hum.. vit med gul skärm :) jag ska kolla om jag har en gammal bild på mig :)

2009-06-05 @ 11:57:22
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/
Postat av: Janni ♥

Slottskogen är huur fint som helst! :) Vi va där typ varje helg när vi bodde i GBG när ja va liten. Hade picknick där! Myspys! :) Det har säkert ändrats mkt sen jag bodde där, men iaf! :P Säkert jättefint fortfarande!! :D

2009-06-05 @ 15:33:26
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Bella

men hallå.. man går ju upp i vikt när man tränar. du bygger ju muskler, och muskler väger ju mer än fett! :P du kanske borde läsa på det ist ;)

2009-06-15 @ 12:00:10
Postat av: Mia

Till Bella:

Jag hade inte tränat på två veckor och så hade jag "roliga veckan". Fylld med vätska o skit.

Gick ner det kilot igen när den veckan var slut och när mitt nattskift tog slut för det är inte så himla bra för vikten att äta under natten.

Så jag tror inte de va muskler som mirakulöst växte till! Tyvärr. Så hallå på dig själv du!

2009-06-15 @ 22:37:20
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0