Back in town

Hemma från jobb och skog!
Fredag: Vi kom fram till Nykroppa kl 12:55 och då gick vi direkt till farmor och där kom hela tjocka släkten tror ja!:)
Pappa, tias, frida, karin, alicia, wille, ullamaj, christer, pelle och förstås farmor! Vi fikade lite där och sedan åkte vi till stugan där vi tog ett bad!:) Sedan började vi grilla och då började ju regnat och åskan förstås!:P
Sedan kom Madde till stugan efter jobbet och vi satt o pratade medans de andra spelade yatzy och sedan åkte vi o hämtade en full kusin i storförs! När Görlie hade åkt så gick vi o lade oss och jag söv så otroligt gött!:D (Fast det åskade så inni helvete, fast jag hörde ingenting)


Lördag: Vaknade och gick upp vid halv elva. Åt frukost. Åkte ut med båten lite. Solade. Fikade. Sedan åkte vi till storförs där vi käkade pizza och sedan kom mormor och då blev det fika förstås!:D
Så underbart o träffa mamma o barnen igen!:D Moa o Micke är så duktiga på att prata!:D
Sen på kvällen skulle vi grilla men det började regna igen så vi fixade maten i ugnen istället. Sedan blev det godis framför teven där alla barnen (inklusive jag) somnade framför teven och Fredrik fick bära upp mig i sängen:)


Söndag: Gick upp kl. 06:30 duschade och åt frukost. 07:30 åkte vi till Karlskoga och åkte med bussen till Hallsberg där vi fick åka x2000 till Göteborg! Jag älskar o åka x2000!! Fast det är så jäkla dyrt:S Fast ett minus va att vi hade typ 2 skåningar i samma del av vagnen o två små flickor i åldern 6-9 som sjöng med sina GÄLLA små barnröster hela vägen!De va gulligt i början men inte efter en timme!
Framme i Gbg 11:20. Käkade på Burger King och åkte sedan till jobbet.
Jobbet var fullt upp idag med. Maximalt med krångel för alla jävla gamla maskiner!! SKAFFA NYA!

Vill tacka alla nära o kära för en underbar helg! Saknar er alla redan:'(
Vill även tacka Kenneth som fyller på min mobil lite titt som tätt:)

Faen! Jag älskar dig så mycket Fredrik! Du är den bästa jag vet och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går! Jag får inte nog av dig! Jag älskar att va med dig och du är den bästa pojkvän som finns!
Du står upp i alla lägen! Du finns där för mig när jag känner mig som världens fulaste 250kilos klump, du finns där när jag mår bra!
Tack för att du står ut med mig! Tack för en underbar helg! Tack för att du finns! Tack för att du älskar mig!
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0