Min lilla farmor bli frisk!

Ursch jag är så orolig för min farmor!
I lördags blev hon dålig och fick åka ambulans till Karlskoga lasarett men hon blev bättre och fick åka hem redan samma dag men igår blev hon sämre igen och fick åka iväg!
Fy! Jag blir så orolig för min gamla farmor!
Hoppas hon blir bättre snart!
I lördags så fick jag ett kusinbarn till!:) Min kusin Anna fick sig en liten dotter, Ella. Grattis så jättemycket, hon var helt underbart söt! (Kan inte va Raider som är far te det barnet! Haha!!:D)

Igår så börja jag söka jobb igen. Ursch och fy vad tråkigt det är:( Söker lite extra jobb nu till hösten när skolan ska börja. Har en hel drös jag ska söka idag med.
Jag vill ha ett jobb!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0