Feeling like a pig

Fy! Vaknade inatt av att jag mådde så jävla dåligt!:( Kunde inte somna om förän 6-7 på morgon.
Jag vaknade till när pöjken gick till jobbet och då hade jag fruktansvärt ont i halsen.
Sen vaknade jag 11 och mådde som sagt: DÅLIGT!
BLÄ!:(
Men va konstigt smink kan göra för humöret:) Jag sminkade mig och fixade håret och vips så mår man mkt bättre!:)

Fick ÄNTLIGEN min Ed hardy bikini idag, tyvärr får ni inte se ngn helkroppsbild på den för fyfan för min kroppsform!


Idag ska jag kånka iväg sjuk och jävlig och köpa mig en dator (på avbetalning tyvärr). Hoppas de går fort för jag vill bara ligga hemma i sängen dricka te! Vet ej vilken dator jag ska ha än, men vi får se vad det finns:)

Nu ska jag hosta sönder min hals! Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Lina

Den är snygg =)

Köpte du den på Nelly.se, har för mig ja såg den där.

2009-07-29 @ 15:19:51
URL: http://linaballeriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0