Dior Nude!

Förra veckan stod jag vid "Dior" ståndet på Åhlens och tittade lite. Då kommer en framfusig kvinna som jobbar där och frågar om jag behöver hjälp och hon och jag kommer fram till Dior Nude foundation!

Jag använder fingrarna när jag använder foundation för jag tycker att det lägger sig bättre då, när man använder svamp tycker jag att det lätt ser "kakigt" ut.
Så jag baddar en liten klick foundation i ansiktet och på halsen och den täcker jättebra och huden känns mjuk och len. Den håller bra fast framåt kvällen så har det försvunnit lite men det absolut prisvärd!
Ett plus också är att den har solskyddsfaktor 10!!
485kr, mycket men om man har mycket pengar över en månad eller vill skämma bort sig lite, den är väldigt dryg så den kommer nog räcka länge!
Du kan köpa den på Åhlens!

Kommentarer
Postat av: Lina

Dem där svamparna suger ju åt sig hälften av krämen man lägger på också, fingrarna är bra, men pensel ska vara helt okej också

2009-08-03 @ 16:08:01
URL: http://linaballeriina.blogg.se/
Postat av: SossiHelmer

Vad fin blogg du har !

Allt bra med dig? :)

Ha ett toppen slut på sommaren! :)

Xoxo

2009-08-09 @ 13:59:04
URL: http://desscode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0