Acer Timeline

ÄNTLIGEN!
Äntligen har min nya dator installerat klart! Så här ser den ut:)


Den heter ACER TIMELINE
Den här datorn är mycket bättre än den där HP datorn jag tittade på, fast bara 500kr dyrare så jag tog den här:)
Skärmen är på 13,3"  och har en webbkamera inbyggd och än så länge är jag riktigt nöjd:) Den är liten o gullig!

Jag blir nog hemma från jobbet imorgon med. Jag blir ju aldrig bättre!! Men på söndag ska jag faen tillbaka!
Har så tråkigt o bara gå hemma hela tiden:(

Nu vill jag ta en kvällpromenad med Buffy och sedan in och mysa med min pojk och hund:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihih bara hemma hela tiden ;) hur hinner du då shoppa ;) saknar dig

2009-07-30 @ 01:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0