Skogen!

Igår anlände jag till kalla skogen:)
Så himla mysigt och det var så underbart o träffa min underbara gumma, Görlie.
Har inte träffat henne på så länge!!
Snäll som hon är hämtade hon bror och mig i Kristinehamn!
Jag åkte med Görlie hem till henne och så drack vi typ 500 hundra liter te!!
Underbart mys! Massa prat, om roligt och allvarligt.
Sen kom världens bästa kusin!!!
Och sen skjutsade Görlie o Erik hem mig till storförs!
O då mös vi här hemma lite och nu är jag här!

Karlskoga idag:)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan. Ja det stämmer :)

Jo självklart kan jag det, bara du hör av dig när osv. Du kan ju maila mig på [email protected] så kan vi göra upp mer där!

2009-12-22 @ 18:01:52
URL: http://peeachy.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja det var underbart kul o träffa dig Görlie!!! Gu så kul!! :D Har saknat dig så!! <3<33<33

2009-12-22 @ 19:37:01
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0