Schemat for today

Goddag!
Hade ställt klockan på 08 för att gå till gymmet, men när klockan ringde va jag så trött att jag stängde av alarmet:)
Gud va gött! Jag har inte sovit ordentligt på flera flera veckor så det var så underbart att få sova ut!

Ska ta en promenad med Buffy alldeles snart och sedan frukost kanske?
Sedan blir det ev. ett träningspass här hemma och sedan ska det färgas utväxt och sedan ska det förstås duschas och sedan blir det möte och sedan blir det Early To Bed på Sticky Fingers.

Ja, det här ni min dag i stora drag. Nej nu borde ja gå ut med hunden innan hon kissar ner sig:P
Imorse runt halv fem så spydde Buffy jättemycket:S Stackars lilla gumma!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0