Missing The Time We Had

Uppe med tuppen.
Huvudet bankar som en galning.
Inte lätt att sova då.
Delar soffan med en sovande mamma!
Idag är det dagen före julafton! Idag kommer ÄNTLIGEN Flida:) och imorgon kommer tomten Fledlik!
hihi!
Rolig julafton kommer det bli!
Ska gå ner till mormor senare idag o hälsa på och kanske städa om hon behöver det.
Saknat min mormor så!!

Sen vet jag inte om det blir så mycket mer. En lugn o go dag!
Igår va vi till Kristinehamn och shoppade lite julklappar. Men jag köpte bara en julklapp till Fredriks syster och man.
Ursch, känns så hemskt att inte kunna köpa julklappar :( Är så fattig nu så jag har bara köpt till barnen :(
Men jag va ju i Egypten nyss och då hade vi ju klapputdelning;)

Saknar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0