It's playtime!

Igår laddade vi ner "The Sims 3" åt mig för 449kr på CDON!
Så jag spelade lite igår kväll:) Ska blir ännu mer spelande idag men det är så fint väder här att man får lite dåligt samvete när man sitter inne=/
Hmm..lär i alla fall bli en lite längre promenad med Buffy sen:) Upp på berget kanske?
Jag funderar även på ett gympass men jag vet inte? Vill vara med min babe som jag typ aldrig ser.
(Han har mkt jobb o rep denna vecka)
Imorgon blir det i alla fall träning, två pass hinner jag nog lätt med:)
Ska även färga utväxten. Idag? Imorgon? Vi får se när jag orkar. Blir antaligen imorgon.
Imorgon spelar ETB, en kraftansträning krävs för att jag ska orka men det ska nog gå bra.
Även möte imorgon.

Nej nu kanske det skulle sitta fint med ett par rena tänder?

(Privata)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0