The Hangover: The bad way

Jaha. Dagen efter. Fyfan.
Jag mår inte alls bra. Tyvärr är det inte baksmällan utan något annat som jag inte vill gå in närmare på men här kommer lite bilder:


Väldigt tråkig kväll för mig. Dom satt o stoja o bråka o tjöta, men sån är inte jag.
Om jag dricker vill jag ha mysig o partyglada människor som inte bara vill sitta!
Så jag blev bara tröttare och tröttare och tillslut satte jag mig vid datorn istället och chattade och satt vid BDB, haha men det var roligare där!:P
Sen blev klockan 01:30 och vi funderade på att dra in till stan. Vilket vi gjorde, men till krogen? Nej, vi drog till MAX, käkade där och sedan stack var och en hem till sitt.
Fredrik o ja kom hem vid halv fyra kanske? Han somnade direkt men jag låg kvar i mina tankar.
Vaknade före åtta av att en mardröm gick upp och drack vatten och satte mig vid datorn och jag kände olusten komma krypande!
Fyfan, ja vet inte om jag vill det här längre! Känns otroligt jobbgt, känner mig osäker och otrygg.
Känns inte bra alls.
Sitter nu själv på balkongen med hunden som enda sällskap. Härlig lördagsmorgon inte sant? Eller inte.
Känner mig superdeprimerad och vill inte ha en till kväll utan sällskap då Fredrik ska ha "tjejkväll" med grabbarna.
Allt känns bara piss och skit... Känner mig som en jävla tjockis också föresten! FYFAN, det spär ju inte på sjävförtroendet heller.
Jag bjöd ju Fredrik på baksmällan igår, så jävla bra och så jävla rolig! Jag rekommenderar!!!:D
Den ska jag LÄTT se igen:D
De bästa med gårdagen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0