Many Calls Today

Fyfan!
Smärtan var total och tårarna spruta och kroppen darrade för att jag hade så ont och frös så mkt!
Fick tid hos läkaren 19:45.
Åkte dit och kom in lite för sent 20:00
Va otroligt jobbigt att sitta där o inte kunna stödja huvudet och ljuset var så skarpt!
Sen kom läkaren in och jag förklarade och hon sa direkt: "Klassiskt migrän"
Jaha. Nu har jag diagnosen "Migrän" också. Life's keep better!
Matlust lika med noll idag. Har fått i mig fil och flingor, knäckebröd och that's it.
Men i alla fall: Läkaren skulle gå o kolla om hon hade några migräntabletter åt mig, hon gick iväg och då kände jag verkligen va jobbigt de va! När hon kom tillbaka o prata med mig så såg jag henne nästan inte för det snurrade så och svartnade för ögon på mig. Jag höll på att svimma.
Jag fick en spytpåse och sedan när jag skulle gå ut ur undersökningsrummet så snurrade golvet och väggarna och jag såg nästan ingenting. Jag lyckades ta mig till stol. Och Andades.
Inte svimma nu.
Ringte till Fredrik men han svarade inte.
Ringde till pappa och han svara:
- Pappa, jag svimmar snart!
Då ringde Fredrik så jag svarade på han direkt!
Pappa ringde upp flera gånger under samtalet; han trodde jag hade svimmat!
Men tillslut kunde jag kånka mig iväg till bussen där jag hade jättetur och den kom på en gång.
Fyfan!
Jävla migrän helvete:@

Förut så ringde min mobil och det var en tjej som hette Maria från SATS, backaplan.
(Förra veckan så lade jag i en intresseanmälan för att vinna ett årskort på SATS inne på McDonalds)
Hon erbjöd mig i alla fall att få komma dit på onsdag kl 10, att provträna och att diskutera träning! Haha!
Fan va kul!:D Sånt här händer ju aldrig mig!!

En annan rolig grej som hände var att de ringde från Elgiganten, Bäckebol köpcentrum och på tisdag kl 11:20 så ska jag på anställningsintervju!!
WWWIEE!!!:D

Hänt mkt roligt ändå.
Nej nu kommer Fredrik snart hem med min migrän medicin.
Ha de fint:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0