Rynkad panna säger ja bara!

Hejsan!
Tillbaka till Götet igen med jobb som verklighet. Inte lika kul.
Men eftersom sommarlov och semester och allt sånt där är slut nu så har det varit väldigt lugnt på jobbet. Gött de:)
Igår träffade jag en tjejkompis till Fredrik, Linnea. Go tjej!:)

Ursch:( Fick lönespecifikation igår och det kan inte stämma!! Va väldigt lite. Cecilia på jobbet hade också fått lite så vi ska åka tidigare till jobbet idag o höra om det verkligen stämmer!
Hoppas vi får mer för jag har så jävla mkt utgifter den här månaden!
Dator, skolböcker (2500kr), resan, pass, vaccination, lärarnas riksförbund, studentkårens avgift, räkningar och hyra.
ÅNGEST!
Hoppas mamma o pappa kan hjälpa mig o betala på skolböckerna!

Fredrik och jag håller på o kollar lägenhet just nu:) En tvåa och vi har några intressanta men vi vill gärna ha här i området!

Ska gå ner till ICA sen o lämna in CV.
Svänga förbi NORDEA banken o hoppas på att jag har ngt där o hämta ut.

Pengaångest:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0