No time for fun

Imorgon går jag ny dator!
Denna krånglar lite, går inte o vänsterklicka=/

Lämna in mitt CV nere på Brunnsbo ICA idag:) Duktig jag.
Hoppas så jävla mkt på jobb där!!
Behöver ett jobb så jävla mycket! Snälla snälla! Finns det ngn där ute som kan fixa ngt åt mig?!?!

Snart är det slut på Pågen jobb. Efter allt krångel med löner och slutbesked om jobb eller inte så vill jag faen inte jobba kvar där!!
Slut på Pågen.
Jag har ju sökt jobb där inför hösten men jag har inte fått besked ÄN! Jävligt dåligt!

Hann inte med banken idag heller=/ Men apoteket hann jag med i alla fall:D
Nej nu ska jag tvätta bort smink och läsa min nya Fitness Magazine som kom idag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0