Kvällsmat på McDonalds!


Åååh! Va trött jag blir!
Sover så fruktansvärt dåligt nu för tiden=/
Vaknade o va pissnödig och sen dess har jag inte kunnat sova, fast jag är helt jävla SKIT trött!
Ont i min vänstra sida på halsen har hag med:S Något så otroligt!!

Igår på jobbet så tog produktionen slut redan kl 17. Vi städade och fixade så kl 18 var vi klarade:)
Jag käkade min middag sen gick jag ut och satte mig och läste min bok til kl 20.
Gick in och satte på frysen och hjälpte till lite o städa o sen satte jag mig ner med min bok igen och sedan var det bara att stämpla ut!
Lugn och härlig dag!
Älskling mötte upp mig i Brunnsparken och vi hoppade av vid Backaplan och köpte kvällsmat på McDonalds!
Yum!

Iförrgår sökte jag studiemedel via CSN. Tog bara bidragsdelen, orkar inte betala på lån i evigheters evigheter!
Jag har ju planerat att jobba till hösten så då behöver jag ju inte lånet!:)
Får 2684kr/månad. Då räcker det ju i alla fall till min del av hyran och räkningar osså!:)

Fått hem en massa grejer från olika lärarförbund! Ska man bli medlem i allt eller hur funkar de?

Nu ska jag läsa fölks bloggar! Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej va jobbigt att du aldrig kan söv :S Du kanske ligger o tänker på nya skolan.

Nä, jag sökte en massa jobb i Karlstad. Vi ska försöka ta oss dit åtminstone. Det passa ju så bra för då behöver inte Erik byta jobb heller. Han har ju precis börjat på sitt nya. Å det känns ju så tryckt när han har fast jobb. Om jag ska börja plugga sen till våren också. Då kan man ju typ "leva på hans lön" så behöver inte jag heller ta nått lån, bara ta studiemedel som du :)

Vadå gött ni har det på jobbet nu då föressten :)

Hoppas allt är bra med er! :)<3

2009-08-06 @ 13:22:09
URL: http://maddeloo.blogspot.com
Postat av: Louise

Svar: Jag tänkte faktiskt på dej när vi var i Göteborg, men vi var ju bara inne på Liseberg under dagen & sen åkte hem... Men det skulle vara grymt kul att träffa dej Mia, du är en så härlig människa : ) <3

2009-08-07 @ 07:42:38
URL: http://louisenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0