Jag kommer sakna er!


Här är mina skolböcker för första kursen. Värda 2500kr

Så där ja. Min sista dag gjord. Väldigt sorlig faktiskt.
Kommer sakna Pågen och de som jobbar där! Speciellt Emelie o Cecilia, Mattias saknar jag redan:(
Vi måste dra ihop fest snart!:D

Jag firar arbetslösheten med en cider! Underbart!

Idag har det vart fullt upp!
Kl 10 gick jag till Brunnsbotorget och skulle hämta ut mina böcker. Hade fel leg med mig, hade Fredriks leg med mig så jag fick skynda mig hem o hämta det!
10:55 åkte från Brunnsbotorget till stan.
Sprang in på Nordea banken och fick sitta o vänta ASLÄNGE! Tog ut lite pengar o shoppade presenter till Brür o Görlie ;)
Hann precis med bussen till jobbet och där var det körning fram till 17. Sen städade vi och hade lite mys o sen drog vi hem och det var sorligt:(
Jag vill faktiskt jobba kvar! Jag som har LÄNGTAT så efter den här dagen men nu vet jag inte längre:(
De va ju så kul:(

Imorgon blir det Värmland! Kanoners de!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nä va sorligt :(

2009-08-29 @ 09:14:10
URL: http://maddeloo.blogspot.com
Postat av: Sherin

2009-08-30 @ 12:53:34
URL: http://sherind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0