Ristorante Il Gambero

Sådär:) Nu ska jag berätta om igår!
Vid sex tiden drog vi iväg in till stan och sen gick vi till en uteserving och där tog jag en cider o Älsklingen en öl

(Det ska nog gå o klicka på bilderna)
Sedan blev klockan sju och vi gick iväg till restaurangen som var otroligt fin och mysig och personalen var helt underbar!
Vår servitör visste verkligen vad han talade om och var jättetrevlig och rekommenderade jättebra mat/dryck!:)
Vi beställde en förrätt som man skulle dela för att de skulle va lite romantiskt;)
Antipasto Rustico DOP, hette det och det var en blanding av italienska delikatesser:)

Ser ni ostbiten längst ner mitten? OTROLIGT god! Aldrig smakat så god ost!!
Peston var också helt underbar, och under all god sallad fanns jag tror det var rå oxfilé och det var ju också helt JÄVLA otroligt gott asså!!:D
Sedan var det dags för varmrätten, jag beställde en Ravioli alle Noci, som var spenat och ricottafyllda ravioli  serverad med en valnötssås toppad med ruccola och färskriven parmesan.

Det var så jävla underbart gott så de finns ju bara inte!! Men tyvärr orkade jag inte äta upp allt så Älsklingen fick hjälpa mig lite, han beställde någon pasta med oxfilé han! (oxfilé är det godaste kött som finns)

Sen var det dags för efterätt och jag besällde en Tiramisú och baben tog en Cremé Brulé med vanilj och ngt mer, jag har aldrig smakat en sån där cremé förut så jag smakade lite o faen va gött de mä va:D

De va en helt underbar kväll i en helt underbar restaurang och jag rekommenderar verkligen den här restaurangen!
Om ni är i Göteborg så ska ni definitivt äta där! Klicka HÄR för att komma till hemsidan!

Tack för den underbara kvällen Älskling!<3<3

Sen efter maten drog vi o hyrde film och sen kom vi hem och kröp ihop i soffan och slog på filmen och efter halva filmen hade jag slocknat:$

Jag älskar min pojkvän Fredrik Dahlgren<3<3

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: sara

ser ut att vara underbar mat;D

2009-04-27 @ 15:39:10
URL: http://sarario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0