Skogsvisit

Lite sen uppdatering men det får duga:)

IGÅR: Igår så jobbade jag två timmar. Gick bara bra fast lilla Trixie är ju lite sjuk så hon var lite gnällig men med lite bus och teletubbies så blev det bra sen:)
Sen kom jag hem och såg att jag hade fått deklarationen (eller hur det nu stavas) och jag skulle få tillbaka 1130kr!
Faen va gla jag blir!:D
Sen beställde jag tågbiljetter hem till Värmland och jag och min pöjk mös våran sista mys innan hemresa.
Somnade runt 01.

IDAG:
Gick upp 05:20. Inte mycket sömn där inte. Gick upp, åt frukost. Åkte till centralen och satte mig på tåget som gick 07:07 och åkte hem:) Med lilla vovven men utan pojk:(
Resan gick bara fint och lilla Buffy sov hela vägen, men sen så krångla tåget i Storfors så pappa fick komma o hämta mig:S
Sen åkte vi till farmor som bjöd på mat o fika. Tog en tupplur och sen åkte jag till Madde:D
ÅÅÅÅH, va underbart de va o träffa den där tösen<3 Vi fikade i tre timmar!! Hihi, wonderful<3 Tack lille tös!
Vi ses snart igen;)
Nu är jag hemma i Storförs o mamma och jag o Mysan har suttit o prata hela kvällen! :D
Så gött att komma hem o träffa alla!:)

Nej nu ska jag kolla runt på lite bloggar:) Men vi syns i morgon och då kanske jag ska hoppa upp på min gamla häst Prinsen! Ska bli kul:D

Pusspuss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Så himla kul att du är hemma gums! :D <3

2009-04-08 @ 22:05:09
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0