Tillbaka till Götet


Imorse kl 05 pallrade man sig upp och gick upp till Åkeriet i Kröppa och 05:40 lämnade vi Nykroppa och satte oss av mot Örebro.
Va framme i Örebro kl. 07.
Lastade på dricka och sedan var vi på väg mot Göteborg.
Efter Örebro kröp jag bak i lastbilen och sov en timme.
Vi var framme i Göteborg kl. 12:16.
Fick ÄNTLIGEN träffa min pojke!

Imorgon blir det drogtest på Pågen, så imorgon bär det iväg:)
Ska bli spännande o se om jag klarar det;) haha!

Nu ska vi gå ut med Buffy och byta tvättid o sedan blir det sängen.
Ska sova som bara den i morgon.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mimmie

sv; jag ramlade av hästen innan jag åkte till Lettland, det gick bra då för jag hoppade på igen och fortsatte o red, men sen vaknade jag på natten av att min knä gjorde skit ont och va svullet, troligen trodde sjuksköterskan att mitt korsband hade blivit uttöjt :/

2009-04-15 @ 07:29:25
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0