Sommarsval

Fyfan va jag sjuk jag är.
Visst, jag är inte "inlagd på sjukhus"-sjuk men jag är förkyld.
Jag snorar, nyser och har feber (till och från) och mår allmänt crap!
Men förut så gick vi till affären och jag inhandlade blekningsmedel för mina sista slantar!
Så när vi kom hem krånglade vi med den där jävla hättan! Jag låg i Fredriks knä och han gjorde där jag inte kom åt.
Resultatet blev så här:

Så där ljust vet jag inte riktigt om det är eftersom jag står i solen men jag är ganska nöjd men jag är inte klar än på länga vägar;) Har som sagt lite planer:)
Andra sidan:

Snart ska min pojkvän svika mig o åka in till stan o dricka öl med polarna och lämna mig här sjuk o jävlig:(
Jag tycker han är dum!
Han har inte sagt ngt om mitt hår heller:(
Han är bara en massa dumt:(

Nej nu ska jag tycka synd om mig själv!
PUSSPUSS:D

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh snyggt gumman :) du blir bara ljusare o ljusare :) Fint! :D Vad är det för planer du har?? :)

Stackars dig som är sjuk. Krya<33

Vill Leka med Görlie jag :(

puss<3

2009-04-18 @ 15:28:48
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0