Saknar

Jag kan inte sluta sakna min Älskling heller:(
Jobbigt det här:(
Jag vill bara krypa ihop i hans famn och bara pussas i evigheter!<3
Jag älskar dig bubben<3<3

På tisdag ska jag hem till Götet igen:)
Jag åker med Christer som ska ner med lastbilen:)
Lämnar väl Nykroppa runt 05 på möran!
O sen ska jag hem o pussa på den där underbare pöjken jag har!

Nu har jag lämnat Kullen och är vi Storförs med barna o mamma:)
Vi har nyss ätit smörgås o soppa:)
Barnen åker runt på sina bilar och Buffy juckar på en nallebjörn! Haha!

LÄNGTAR TILL PÅ TISDAG!

Kommentarer
Postat av: Mimmie

men buffy då :P haha vad är det man säger, sådan matte sådan hund... ;) saknar dig!

2009-04-13 @ 15:52:11
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0