Sådär ja!

Det var fullt upp igår så jag hann inte uppdatera ngt=/ Men då gör jag det nu i stället!
Så igår så städade jag och lagade mat i all evighet men jag är ganska säker på att maten va god (tyckte jag själv i alla fall)

Dukat för fyra

Förrät blev avodcadoröra:) yum va gött de va (om man får skryta lite:D)
Huvudrätten var hamburgare (recept från Halv Åtta Hos Mig och det var så jäääävla gött) och klyftpotatis!
Tyvärr så glömde jag bort att ta kort på huvudrätten så jag fick ta kort på pappas halva portion:)
Hamburgare med bröd från Pågen såklart och klyftpotatis!

Och efterätten blev den berömda Kanelbruschettan!:D Jag kan inte säga fler gånger HUR JÄVLA GOD DEN ÄR!
Så jävla värd att göra!
Om ni vill ha recept på ngt som jag har gjort här i bloggen så skriv en kommentar med din mejl så skickar jag receptet:)
GÖTT

pappa o pia:)

                                                                                               Pappa o Pia:)

Sen på kvällen drog Fredrik o jag in till stan för att träffa hans kompisar o dricka lite o kolla på lite hockey:)
Väl där så träffade jag en tjej som gick estet-dans årskursen över mig på Brogårn i Kristinehamn!
Liten värld!:D
Sen åkte jag hem i min ensamhet och hade otroligt ont i ena sidan av magen.
Alltid när jag får den där smärtan blir jag livrädd för att jag måste operera bort blindtarmen:S Men det gick över:)


Imorse vaknade jag när Fredrik gick till jobbet, efter att jag gosade mig kvar i sängen i ngn timme gick jag upp och åt frukost, sminkade mig och sen drog jag till Älsklingens jobb och sen fick han rast och vi gick o satte oss på en restaurang, och beställde oss en varsin dagens, men eftersom jag precis hade ätit frukost fick Fredrik min dagens också!
Han åt nästan upp allting:D
Den där hungriga saken:D Hihi!
Sen köpte jag en glass till oss båda och vi gick ut i solen och satte oss innan han började jobba igen.
Gud va mysigt:) Hihi!


Just nu håller jag på att baka frukostbröd:)
Åååh, på lördag kommer de bli jättefint väder så då kanske vi ska ta med oss frukosten ut med en filt och äta frukost ute i gräset! !:D Mysigt!


Någonting tråkigt har hänt också:(
Fredrik tål inte Buffy:(
Han snorar och ögon rinner:(
Fan också!
Vi har sagt att han ska till en läkare o se vad han har att säga för det finns ju medicin och sprutor att ta!
Vi får pröva dom så får vi se vad som händer:)
Men vi kommer inte sälja Buffygumman:(


Förut va jag ute och gick med henne(Buffy) och så gick vi upp på berget och jag tänkte att jag skulle pröva att ha henne fritt.
Men då dyker en surgammal joggingkärring upp och springer förbi oss och Buffy sätter efter!
Hon lyssnar inte alls när jag ropar och skriker!
Och surkärringen bryr sig inte heller!
Hon bara puttar bort Buffy och skäller på henne och springer vidare!!
JÄVLA SATKÄRRING!
Sen längst upp på berget så har hon satt sig ner och Buffy står bredvid henne och viftar som en tok på svansen.
Jag går fram och får tag på Buffy och tar på henne kopplet.
Satkärring säger:
- Den där hade du ingen ordning på du!
- Nej, jag försökte träna henne. Hon är ju bara en valp.
Satkärringen säger inget mer. Ser bara jävligt satig ut.
- TACK FÖR ATT DU STANNA SATKÄRRING! Ville jag skrika in i hennes rynkade ansikte med den där jävla munnen som ser ut som en sur jävla banan!

Med dessa ord avslutar jag detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Kan du skicka receptet till mig, lät supergott =) L.Jo[email protected] Puss

2009-04-03 @ 08:36:46
URL: http://linaballeriina.blogg.se/
Postat av: Lina

Ush sånnat tanter finns de gott om :S

Men de kanske är bättre att börja med lite lydnad innan du släpper henne så du vet att hon lyssnar, de kanske är massa ettårsbus i de lilla vovsingen också :P =) Kram

2009-04-03 @ 08:39:58
URL: http://linaballeriina.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åh du är så duktig Görlie!! :D Jag skulle gärna vilja prova o göra den där Kanelbruschettan, så di kan du väl säga hur du gör :D ser så underbart goda ut! :D hihi, ikväll ska jag bjuda Erik o Anders på mat. Bara för sköjs skull :D hehe, tycker det är så kul o så hitta jag ett gött recept på fläskfilé som jag måste pröva. Så det blir det ikväll! :D hehe.



Vilken jävla kärring då förresten :O :@ fyy va dumm!!



Sakner dig Gummsi!! JÄTTE MÖE! När kommer du nu då?! :D puss<3

2009-04-03 @ 09:58:07
URL: http://maddeloo.blogspot.com
Postat av: Sara

åh vad gott allt såg ut att vara :D saknar dig mia=( <3

2009-04-03 @ 14:17:26
URL: http://sarario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0