Rosa liten dator?

Idag åkte jag till Nordea och hämtade ut så mkt som möjligt på mitt sparkonto.
Det blidde 1000kr o sen sprang jag in på Swedbank och stoppade in dom på mitt riktiga konto.
Jag är ju ute efter en ny dator. En liten rosa sak, men jag vet inte om jag ska köpa den nu eller vänta.
För jag måste ha en egen dator till hösten när jag förhoppningsvis ska plugga och den jag har nu är helt värdelös!!
Och jag vill ju inte ockupera Fredriks dator i tre/fyra år framöver.
Den är inte så dyr 1995kr, men då har jag inget kvar på mitt sparkapital heller. Fram till den 25:e Juni när jag får min förste lön.
Ursch:S Lite svårt det här:S
Hjälp mig någon! Vill ju gärna ha med den hem till skogarna nu över påsk så att jag kan blogga o så där även där:)
Svårt val de där=/

Sen ringde jag till barnmorskan och fixade en tid. På tisdag(den 14) kl.12:30 eller va den 11:30?:S Faen! Ändå skrev jag ner men jag är inte säker på om det var rätt:S Får ringa o höra när det nu var!
Dyrt var det också! 300kronor skulle de kosta! Va faen:@ Tur att det bara är en gång om året:)
Idag käkade jag middag ute på balkongen för första gången för i år:D Wie:D Mysigt:D
Mat

Imorgon ska jag även jobba en timme:) Mellan 13-14! Inte alls länge men kul att göra något! Även tvättid imorgon:)
Köpa datorn? åååh! Ja vet inte!
Få se vad pojken tycker när han kommer hem.
Glöm inte att titta på "Halv åtta hos mig" för denna vecka är dom i Göteborg:) Ni kanske ser mig där någonstans;) Haha nejdå:) Och ni får inte glömma o titta på "Tonårsliv" heller 21:30 på SVT1!

Ha en fin kväll så hörs vi i morgon:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Joanna - Tonårsliv

hej.

jag sa att jag drar bort mina ögonfransar vid ångest.

kram!

2009-04-07 @ 17:07:18
URL: http://jooannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0