Promenad

Buffy o ja har nyss kommit hem från en 50minuters promenad.
Guuuud va jobbig hon är att gå med:@
Hon stannar hela tiden och ska lukta på allting och sen när hon springer ikapp en så springer hon jämt på fel sida så kopplet snurrar runt en. Förstår ni vad jag menar?
Så jävla jobbigt i alla fall:S
O sen hoppa hon upp på mig med gööör leriga tassar:S
Dumma vovve:)

Men det var gött att gå en liten runda:) Men ursch huvudet dunkar på än=/

Just ja, de blev ingen mormor tur idag. Jag ringde förut och frågade om jag fick komma ner och då sade hon att jag kunde komma i morgon i stället för på är morfar ändå på dialys och då är ju lilla mormorgumman själv:( Så då kunde jag ju komma och göra henne sällskap tyckte hon och de vill jag ju:D Så då blir det fika och städning:)

hej hop igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0