P-stav?

Godkväll!:)
Idag har vi haft tvättid:)
Gött att äntligen ha lite rena kläder! Idag har det inte hänt mkt alls, vi har varit ute o gått, bakat hur mkt bröd som helst.
Och nu tittar vi på "Mumien" Kommer ni ihåg Madde o Emma?;)

Jag ringde till en ungdomsmottagning här på Hisingen och den första tid jag kunde få var 1 Juni :O Herregud!
Och jag funderar på att stoppa in en p-stav. Enligt rykten kostar det i Gbg 25kr att stoppa in en (ordinare  pris efter 20: 1100kr) och de vore ju gött o stoppa in en precis innan 20.
Men det verkar va mkt biverkningar. En del funkar det jättebra för och en del funkar det inte alls för:O
Lite rädd är jag också för jag är LIVRÄDD för sprutor och dylikt!:S

Någon som har några erfarenheter att dela med sig?
De skulle va så UNDERBART att slippa ta p-piller varje dag! Kanske värt ett försök?
Ska dit den 1 Juni i alla fall o diskutera och/eller förnya p-piller.

Min klänning har kommit också. Eller ja, den ligger på ICA och jag har inte hämtat den men det blir imöra de när Älsklingen jobbar;) Han vet ingenting han, det ska bli överraskning:)
nej nu ska vi mysa klart o titta på filmen:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mimmie

för mig funkade det inte alls,men du kan ju testa, det värsta som kan hända är att du får ta ut det lixom :P men det gör inte ett dugg ont att sätta in den jag lovar! det känns inte ens! eftersom man får emla salva innan :)

2009-04-23 @ 06:23:15
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/
Postat av: Carolina

För mig funkar det kalas, inga problem alls. Så jag tycker absolut att du ska prova! Jag tyckte dock att det kändes att sätta in den. Men man överlever. ;D TESTA!:D

2009-04-23 @ 15:07:19
Postat av: Emma

För mig funkar det bra, förutom att jag har fått ganska mycket finnar men men thats life! ; )

2009-04-23 @ 19:18:33
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja klart jag kommer ihåg. Guuu va besatta vi var i den filmen. hehe XD

Ja du Görlie, det är svårt det där med p-stav. Du kan ju pröva :) Det är ju bara o ta ut den om det inte funkar å det är ju inte så mycket pengar det gäller heller så. Lycka till! :)3

2009-04-25 @ 11:47:44
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0