Fullt upp

Nu märks det att man är hemma i skogarna för helt plötsligt har man fullt upp!
Man ska hälsa på överallt!:D
Underbart är det!
Snart hade jag tänkt att gå ner till mormor o hälsa på plus städa lite:)
Sen kommer mamma hem från jobbet och då ska vi åka till stallet, men vädret är verkligen fy:S
Sen måste jag ju åka o hälsa på "kusin" Dessan!:D
Hon har ju fått en liten dotter under Göteborgstiden som jag måste träffa o pussa på:)
Och i morgon kommer barna hem en liten snabbis o sen åker mamma till Hjo:(
Sen ska Madde o jag till Emma i Degerfors o festa:D SKÖJ!

Jag hade lite svårt att somna i natt men när jag väl sömna så söv jag helt underbart!!
Hade Buffy bredvid mig hela natten<3
Hon väckte mig några gånger i morse men sen kl 10 vaknade jag och gick upp, med ett dunkade huvud=/

Åh, jag längtar tills mitt gymkort kommer:D
Ha en fin dag i dag med er:)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0