Drogtest avklarat


Nu är jag hemma från stan.
Drogtestet gick bara bra, jag klarade mig.
Men de visste jag ju;)
Men faen va läskigt de va då!
Man var tvungen o kissa med öppen dörr och man fick inte spola kran (jag MÅSTE spola kranen annars kan jag inte kissa)
Så de va jättesvårt, men tillslut kom det lite kiss:P
Träffa en gör trevlig tjej också som kommer jobba exakt som jag.
Samma tider, samma ställe så de kommer bli skitkul:D

Sen mötte pojken upp mig i stan och vi fikade på ngt ställe.

Gött, gött och sedan åkte vi hem till vår lilla hund!
Och nu har Älsklingen åkt för att repa med sitt lilla band så nu är jag o Buffy själv i några timmar.
Jag hade tänkt att spela  lite "The Sims 2 Nattliv" och titta lite på TV.
Uj uj:)

Ha de fint:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0