Använder man rubriker i himlen?

Veckan till ända.
Veckan har nått sitt slut.
Idag har det inte varit kul väder=/ Det har bara blåst och varit mulet.
Nu på senare tider har solen tittat fram men det blåser fortfarande väldigt mycket:(
Imorgon ska jag åka till Nordea och fråga hur mycket pengar jag har på ett konto och sen ska jag ringa till Ungdomsmottagningen och försöka få en tid hos en barnmorska.
Sen blir det lugn skitdag för pojken min jobbar kväll:( Hatar det.
Men nu ska jag ge mig för jag har inget mer intressant att skriva.

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Mimmie

är du gravid? :D eller vad ska du göra hos barnmorksna? du kan svara på mail om du inte vill skriva ut det här :PMiss you <3

2009-04-06 @ 20:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0