Min födelsedag: 26

Jag fyller år idag. Idag den 22:e juli har jag levt i 26 år.
26 år!
Jag fattar inte att jag numera är på fel sida av 25 :D
Haha, vart har livet tagit vägen liksom?!
 
Jag har haft en jättebra dag på jobbet! Jag jobbade 7-14 och vi var fem personal (1 mer än vanligt) på morgonen och fyra personal efter klockan 10:30 (två personal mer än vanligt) så vi har verkligen hunnit med allt i lugn och ro. Inget stress och det har varit roligt och otroligt givande. Jag fick en sång sjungen och jag har fått så otroligt mkt uppskattning av mina gamla :)
Sen åkte jag hem och sov en stund och sedan gjorde jag mig fin och åt middag med Linnéa och Sanna på Hotell Winn (helt fantastisk mat där by the way- till helt rimliga priser).
Drack lite drinkar och åt så gott!
En helt fantastisk dag! Jag är så nöjd!
Jag hade en underbar fin helg med mamma i Dalarna i helgen och nu så denna dag.
Jag är så fylld av energi och livslust och glädje.
 
Allt kommer ordna sig.
 
Förra årets födelsedag var hemsk. Jag jobbade, kom hem till ett kaos och bara grät mig igenom hela dagen.
Grinade hysterisk med mamma i telefon på kvällen och ville bara försvinna.
 
Vilken skillnad.
Jag har haft den bästa födelsedan på länge <3
Tack alla underbara som finns hos mig, ni förgyller mitt liv så otroligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0