Kort uppdatering

Åh va härligt att kunna blogga igen!! Livet leker!!
Igår kom jag hem strax efter 19 och var skit hungrig och skittrött!
Ut med hunden direkt sen in o laga mat!
Sen spenderade jag o Buffy kvällen i soffan med o titta på "Buffy the vampire slayer". En riktigt bra kväll!
Har kommit in i en nördperiod igen! Har tittat på hela säsong 4, 5, 6 och är nu inne på säsong 7 med Buffy!
Har glömt bort va bra det är :D
(Bild fr nördperioden 2006)

Igår fick jag ett väldigt glädjande mejl på facebook o jag hoppas verkligen det blir av! För i sånna fall blir det nördhelg nästa helg :D
Haha!
Ja, vad har hänt sen sist? Inte så mycket. Jag har mest jobbat, festat och tittat på Buffy. 
Vart hemma över jul självklart, vilket alltid är lika mysigt :)
Idag har jag gått upp vid 09, gick ut med hunden och sen satte jag direkt igång med städningen!
Så NU är den äntligen fin igen! Har totalt försummat den denna vecka, jobbat o haft annat för mig =/
Jag storstädar verkligen min lägenhet en gång i veckan. Mår skit om den ser ut som skit :P Haha!
Tur att jag bor i en etta = lättstädat. Men vad händer om/när jag bor i hus? Oh herregud!
Sen bär det iväg till jobb 13-15 och sen ska jag o Sofia ut till Ikea och kolla runt lite och käka lite lunch och sen hem hit dricka lite te och sen ska jag duscha o göra mig vacker för en kväll på stan :)
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0