Vilken helg!

Vilken underbar helg!! :D

Igår var det party hos Madde och Erik och det var bra jävla roligt kan jag tala om för er :D
Det var underbart roligt och den där pöjken Erik är ju helt hysteriskt rolig!
Haha, han och Simon och Svärd skulle iväg på dansen igår. Dom springer iväg och sen knappt fem minuter senare kommer Svärd o Simon o stöttar in Erik och han är helt NERLERAD!! haha!
Till o mä ända in på kallingera!

Ja herregud va vi skratta både igår o idag!
Tydligen hade Svärd fått allt på film också! Hahah fyfan va roligt :D
Nu är jag äntligen hemma i Götet efter en lång och tråkig resa (fast tur att jag hade sällskap av Lina annars hade det varit riktigt hemskt)
Hämtat ut min nya jacka och mössa också!! Jag var jättefin och såg så söt ut! Får visa bild imorgon :)

Imorgon är det min första körlektion!!
Wihuu!! Lite nervös är jag men det ska bli härligt att äntligen få komma igång :D

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaahhah jaa fy fasen va roligt alltså. skrattar så fort jag tänker på det än! haahah Erik är för rolig! Ännu en skit kul helg!! :D



Lyck till sen ;D

2011-09-19 @ 12:08:15
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0