Inside of You

Hallå där kära läsare!
Gud, denna vecka har varit fullt upp hela tiden! Vilket jag gillar :)
Mkt jobb men imorgon blir det bara jobb 10-12 och sen ska jag till kontoret och sen in till stan och köpa mig en flaska vin och sedan hem o göra mig iordning :)
För imorgon blir det party med Sofia!

Blä, känner hur tråkig min blogg har blivit! Men jag har ingenting att skriva om.
Jag jobbar mest, dricker en massa vin på helgerna.
Jobbar, dricker, jobbar, dricker, jobbar, dricker!
Haha inte så spännande!

Imorgon blir det som sagt utgång med Sofia och sen på lördag blir det aupair möte kl 13-17!
Fan va skoj det ska bli :)
Sen på lördag kväll, ja vad ska man göra då? Ingen aning!
Jag har det öppet så länge ifall ngt dyker upp ;)

Idag har jag jobbat 8-17! Ett långt pass med jag överlevde och nu myser jag och Buffy i soffan :)
Ikväll är det "Dumpad" på tv6. Den är skitbra!! Kolla på den :D


Kommentarer
Postat av: Lina

"Jobbar dricker jobbar dricker" hahaha alkisvarning där ;)

2011-09-02 @ 08:13:33
URL: http://linaballeriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0