Bättre sent än aldrig

Hejsan!
Förlåt för det otroligt dåliga uppdateringen men fan! Det är ju sommar och jag har inte tid att sitta vid datorn :)

I helgen var jag hemma i Värmland för sista gången på länge:P Det var femte helgen i rad jag var i skogen och nu räcker det! Haha!
I lördags var Carro och jag ute i Karlskoga och jäklar va roligt det var! Dansade så klackarna brann :)
Träffade nytt trevligt folk, vilekt alltid är: trevligt

Sen kom jag tillbaka till Göteborg igår och ni som undrar så bor jag just nu hos underbara Louise och Andreas!
Gud, vilken tur jag har som har så bra vänner! :)



Jobbat idag 9-15 och det gick otroligt bra!
Och värmen har hittat tillbaka till Göteborg igen!
Gick till jobbet imorse, tog ca 30min och gick sedan hem igen och sedan har jag gått med Diana och Troja!
Säkert gått 2 timmar idag! Pjuh! :)

Sen hem till Diana och där tittade vi på "Scream 3" vilket gav nostalgi så det räckte för ett tag framöver ;) Haha!
Min löpande tik Buffy har även satt på/blivit påsatt på/av Troja idag så hon somnar nog skönt inatt!
Hahah :D

Längtar så till på torsdag när jag får besök från Värmland och får låna min gamla lägenhet för att FESTA HELA JÄVLA HELGEN!!

Jobb imorgon 13-15 sen lite handling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0