Kära underbara sommar Götet :)

Vilken dag :)
Pappa och Tias landade i Göteborg vid 09:30 men jag hade tvättid så jag landade i Göteborgs centrum vid 11.
Då drog vi direkt till kontoret och hämtade ut en nyckel och sen tog vi spårvagnen till Saltholmen.
Kan grymt rekommendera den kiosken som är precis vid hållplatsen där, vi köpte en körv o mos där och vet ni vad?
MOSET VAR RIKTIGT POTATISMOS!! Grymt gott!!
Sedan tog en färja ut till Köpstadsön! :) Konstigt namn på en ö :P
Men va underbart det var där, så idylliskt och fint och det är en bilfri ö så fatta vilket lugn!!


Sen hem och vila en stund och sen umgås med bror och far!
Nu är dom ute på en liten grogg på krogen och jag sitter här hos Louise och Andreas och tittar på "Unga Mödrar".
Imorgon är det en jobb dag 9-15 (6 timmars jobb). Längtar som fan :)
Ska bli så härligt att jobba!
Rena jobbkläder har jag dessutom ;) Haha wihu!

När jag kliver innanför dörren när jag kommer hem från havet så utbrister Louise:
- Fan va bränd du är!
- Är jag? säger jag och springer till spegeln.
Och.
Det stämmer bra.
Har värsta solbrillebrännan :S Fyyy, jag ser inte klok ut!!
Haha, hoppas det lägger sig till imorgon :S

Kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0