22 and Life

Haha! Livet är bra roligt ibland!
Direkt efter jobbet tog jag Älvsnabben till kontoret och hämtade ut nycklar och sån skit innan jag åkte hem!
Gick ut med hunden och mötte Lina som kom med bussen, vi köpte lite chips och godis och gick upp o satte oss på balkongen med lite gott vin o pratade pojkar,pojkar, pojkar! Haha riktigt roligt!

Sen börja vinet ta ut sin rätt och vi blev packade. Riktigt packade. La oss i soffan och lyssnade på musik.
Sedan vid två åkte Lina hem och jag fylleåt här hemma och sedan däcka jag i soffan.
Vaknade efter 05 på morgonen och såg att teven stod på och visade ngt jäkla kamelprogram :P
Haha!
Stängde av, borstade tänderna, tog bort smink och sen somnade jag så gött på min madrass på golvet :P

Nu är en ny dag med en ny fest på ingång!
Idag blir det fest hos Diana och det ska bli sköj! Har inte träffat henne på jättelänge!

Nej nu måste jag ut med hunden, hon står och kniper med bena här!

Kommentarer
Postat av: Emma StarLeaf

gud vilken söööt bild på Buffy! Lille gosnosa! :)

2011-07-31 @ 20:31:20
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0