Mistakes

Mådde ganska bra idag. Imorse.
Sen såg jag något jag inte borde ha sett. Fyfan.
Nu är jag ledsen och deppig igen.

Jag gjorde ett misstag, alla människor begår misstag.
Men jag har i alla fall lärt mig av mitt misstag och jag kommer ALDRIG göra om det något mer.
Så jag har i alla fall lärt mig ngt och utvecklats som människa, som person.
Men det gör så ont att folk ska dömma mig som person för mina misstag jag har gjort.

Jag är inte perfekt, jag är långt ifrån perfekt och jag försöker hela tiden bättra på mig.
men jag vet att jag inte kommer bli perfekt men det sista jag vill är att såra folk!
Självklart sårar jag inte människor med flit!
Jag måste bara lära mig att tänka först innan jag agerar.

Kommentarer
Postat av: Jimiini*

Alla gör vi misstag, vi är trots allt bara människor. Huvudsaken är att man inser att man gjort fel och att man lär sig av det, och det är jag säker på att du gjort! :) Jag tycker om dig precis som du är, gumman! ♥

2011-08-14 @ 21:21:56
URL: http://jannikylmaaho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0