Dödsintyg?

Hejsan!
Underbart fint väder i Göteborg idag! Var ute med gumman förut och det va bra jäkla mysigt!
Ska snart ut igen och möte Fredrik som slutar jobbet om 20min :)

Ni missar väl inte jultävlingen i inlägget under?
Missa inte chansen :)
Imorgon är det prov! Känner mig redo
Men lite sur är jag!
Förra veckan dog en släkting till Fredrik (hon var gammal och sjuk så det var väntat) och nästa torsdag blir det begravning.
På torsdag så ska jag även ha redovisning, så jag skickade till behörig lärare att jag inte skulle komma för jag skulle på begravning så jag missar redovisningen.
Då svarar han att jag ska redovisa DAGEN EFTER!!!
Va är det för känslokallt svar?!?! Va fan!!
Ska ta mig ett snack med honom imorgon när jag gjort provet!
Gud va grinig jag blir!

Jag vet inte riktigt vad det är med den här skolan. Det är alltså KOMVUX!
Komvux alltså och om man missar ett prov då måste man ha ett sjukintyg och om man inte vill redovisa måste man ha ett intyg från kuratorn och det skulle inte förvåna mig om dom vill ha ett dödintyg också nu när jag ska på begravning!
Helt jävla sjukt!

Idag är det den 1:e December :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0