Härligt härligt


(Min favoritlåt just nu)
Hellu:)

Igår så gjorde jag o babe inte så mycket:) Han var ju ledig ÄNTLIGEN!
Vi åkte och hyrde film "The Exorcist of Emily Rose" och "Twilight" Förväntningarna var höga på "Twilight" efter allt tjat jag har hört om den:P
Sen kom Marcus hit  och vi bakade negerböllör och kollade på exorcist filmen och åt godis och sen lagade vi lasagne o sen åkte han hem. De va roligt:)
Sen tittade vi på "Twilight" och jag vet inte. De kanske är en sån där film som man måste se flera gånger, men jag tyckte inte den var så fantastisk som jag trodde den skulle va. Lite besviken blev jag:(

Idag tvingade jag iväg Älskling till gymmet! De va skitkul:D
Jag började med 45minuter på löpbandet, sedan blev de styrketräning, har ingen koll på hur länge de va men de va nog runt 90minuter.
Sedan avslutade jag på bandet. Tog i som faen!! Jag var uppe i 13km/h och med en jobbig uppförsbacke! Duktig jag!:D
så jag körde en hård intervallträning!:D 25minuter där, sedan strechade vi:)
Älskling va med men han körde inte lika hårt som jag som tur va för annars hade väl han vart dö nu haha! De va ju första gången han gymmad epå FLERA FLERA år så han lär ju ha träningsvärk i morgon!:P

Lagade mat gjorde jag förut duktig som jag är:

Riktiga köttbullar, riktigt mos, grönsaker, gräddsås och lingonsylt! JÄTTEGÖTT:D
Nu är älskling till affären och ska hämta en gratis glass (vi har en värdekupong) så de ska bli redigt gött:D

Imorgon ska jag börja jobba! LÄSKIGT:D
Ha en fin lördagkväll:)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Jag tyckte inte heller att den va så fantastisk första gången jag såg den. Men mina tankar va inte riktigt vid filmen när ja såg den första gånge, för ja fick sms med inte så roliga besked då. Så jag gav den en andra chans. Och sen dess har jag ÄLSKAT den!! ;D ♥ Och böckerna.. Åh det finns inte ord som kan beskriva hur underbara de är! ;D hihi^^ ♥

2009-05-23 @ 23:50:34
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Louise

Ni verkar ha det så fint tillsammans, Mia! Jag är så jävla glad för din skull<3

...och på tal om det; du verkar vara en riktig mästerkock också?!

Du, äntligen någon som tycker som jag angående Twilight! Jag trodde att den skulle vara verkligen SUPER, för alla andra sa så om den, men jag tyckte inte att den var bättre än någon annan film :S Jag vill inte se den igen heller :S

Puss på dej! :)

2009-05-24 @ 09:31:30
URL: http://louisenystrom.blogg.se/
Postat av: Sherin

Sjukt bra låt! :)

2009-05-27 @ 21:17:28
URL: http://sherind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0